Atila SAPMAZ - Daire Başkanı
İdari Mali İşler Daire Başkanlığı Görevleri
a) Genel Müdürlüğün bütçe ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek,
b) Bütçe ilke ve esasları çerçevesinde ödeneklerin gönderilmesini sağlamak,
c) Bütçe tertipleri arasında aktarma yapılması işlemlerini yürütmek,
ç) Tahsis edilen bütçe dahilinde harcamaları kontrol etmek,
d) Bakanlık ile diğer Bakanlıklar ve/veya TOKİ, belediye vb. kurumlar arasında imzalanan protokol çerçevesinde yapılan işlerle ilgili ödemeleri yapmak,
e) Genel Bütçe ve/veya Dış Finansman kaynaklarından ihalesi gerçekleştirilerek sözleşmeye bağlanan yapım işleri, mal ve hizmet alımı ile danışmanlık hizmet alımı işlerinde, gerçekleşen geçici veya kesin hakediş raporlarına ve faturalara göre ödeme emri belgesini düzenlemek, onay sürecini takip etmek,
f) İlgili Daire Başkanlığınca ödeme emri yazıldıktan sonra ödeme ile ilgili tüm evrakları Merkez Saymanlık Müdürlüğüne göndermek,
g) Genel Müdürlük personelinin mali hakları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
ğ) Kurum finansal bilgilerinin gizliliğini korumak,
h) Genel Müdürlük personelinin atama, nakil, özlük, emeklilik ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek,
ı) Genel Müdürlük genel evrak, arşiv ve taşınır mal ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek,
i) Merkezi bütçe ve diğer kaynaklardan yapılan satın almalardan alınan her türlü mal, malzeme, makine teçhizat, donanım vb. malzemelerin giriş-çıkış kayıtlarını yaparak muhafazasını, zimmet, terkin, devir ve dağıtımının yapılmasını sağlamak,
j) Genel Müdürlüğün yardımcı hizmet işlerini yapmak/yaptırmak,
k) Genel Müdürlük insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmaları yapmak,
l) Diğer ilgili daire başkanlıkları ile birlikte yatırım planlama çalışmalarını yapmak,
m) Stratejik plan, Performans Programı ve İdare Faaliyet raporuna esas verileri hazırlayıp İzleme ve Koordinasyon Daire Başkanlığına göndermek,
n) Muayene ve kabul komisyonlarının teşkilinde ilgili Dairelere konusunda uzman personel görevlendirmek,
o) İzleme Değerlendirme ve Koordinasyon Daire Başkanlığı ile koordinasyon sağlayarak, görev alanına giren konularla ilgili mevzuatların hazırlanması ve güncellenmesi ile ilgili çalışmaları yapmak,
ö) Belirlenmiş periyoda bağlı olmaksızın gerçekleşen faaliyetlere ilişkin süreçleri İzleme Değerlendirme ve Koordinasyon Daire Başkanlığı ile paylaşmak,
p) Kanun, Cumhurbaşkanlığı kararnamesi, yönetmelik, genelge, tebliğ vs. gibi güncel mevzuatı takip etmek ve değişiklikler hakkında personeli bilgilendirmek,
r) Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.